Forum Klasa 6c Strona G│ˇwna Klasa 6c
Witaj na forum klasy 6c!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

skoro rozmawiacie o doroslych rzeczach, to chociaz piszcie t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 6c Strona G│ˇwna -> Klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 5:49, 09 Kwi 2014    Temat postu: skoro rozmawiacie o doroslych rzeczach, to chociaz piszcie t

freeda Ty to dopiero masz problem
[link widoczny dla zalogowanych]
Pocz─ůtkowo b├│l jajnik├│w, czasem po┼éaczony z b├│lem obecny by┼é tylko przy miesi─ůczce. HEJ kobitki ma male pytanko, dzisiaj stwierdzono u mnie torbiel jajnika polecialam do lekarza bo nie przychodzila miesiaczka, lekarz przepisal mi gravistat 250, tyle tylko ze ja slyszalam ze zanim zacznie sie leczyc farmakologicznie powinno sie zrobic badanie CA 125, oczywiscie prywatnie, i nie wiem co robic czy mam odrazu wziasc te tabletki czy isc zrobic to badanie na w┼éasn─ů reke????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ju┼╝ do┼Ť─ç chodzenia w adidasach i sportowych sandalach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Culture Club (Boy George) - Karma Chameleon [link widoczny dla zalogowanych] Ja po operacji usuwania plyty i srub mialam bardzo opuchniete udo,podawano mi lekarstwo o nazwie Detralex aby zmiejszyc obrzeki.Przyjmowalam w tabletkach okolo 1,5 tygodnia moze troszke dluzej..Detralex dziala na obrzeki,zmiejsza tez poczucie ciezkosci i bol.
Ale nie cierpi─Ö du┼╝o pi─ç. to masz adres poprawny a ja zryty...... Sposobu z m─ůk─ů nie zna┼éam. Wi─Ökszo┼Ť─ç dziennego zapotrzebowania na p┼éyny powinna pochodzi─ç z wody, klarowanego bulionu i herbat zio┼éowych. [link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze takie ma┼ée s─ů.. ja bym chciala zobaczyc: Dr Bromy. ja plakalam na \'\'chlopi─Öcym swiecie\'\' LOREN Salon kt├│ry polecam wszystkim dziewczynom. Ponadto najlepiej ocenic naocznie co to za sprzet , jak jest wykonany. Amarolka dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sledz─Ö t─ů afer─Ö od pocz─ůtku.
wiec moze spr├│b├│j ale sie nie poddawaj jak nie bedzie efekt├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy orzekaniu o winie jest tez chyba tak, ┼╝e strona winna ponosi koszty zar├│wno swojego jak i drugiej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
chociaz ktos mysli tak samo jak ja cokolwiek z zamra┼╝arki w┼éo┼╝y─ç do woreczka foliowego, owin─ů─ç ┼Ťciereczk─ů i przyk┼éada─ç do sk├│ry policzka).
buzka
Prezenty juz prawie popakowane, jeszcze tylko torby z ciuchami i w droge...
Jak ci si─Ö podoba ta bie┼╝nia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no nie?? [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba te┼╝ zdecydowanie wykluczy─ç palenie papieros├│w.
Ja by┼éam w Studio Urody 11 na ┼╗abincu to jest ulica Solskiego 11, bo by┼éo taniej Numer do Pani doktor dosta┼éam z polecenia A za ustka cena te┼╝ konkuurencyja 799 z┼é . Ja mam kolczykw p─Öpku ok miesi─ůca.. szkoda gada─ç. bo jestem ciekawy ,macie laser frakcyjny co2 ktory jest uwarzam dobrym laserem ale na blizny potradzikowe i drobne zanikowe bo je┼Ťli chodzi o blizny wkles┼ée o srednicy 2 cm to niezakryje laser ju┼╝ takich blizn .jaki by by┼é koszt lasera na blizne o srednicy 1 cm ?? udanego zabiegu [link widoczny dla zalogowanych]
moj post byl bezosobowy LOL nie ma co, czytac to ty potrafisz ;] hej ! A twój fryzjer? Witam. Wydaje mi sie ze 3-4 sztuki nie zaszkodza,ziemnaiki maja potas,witaminke c i jeszcze inne wlasciwosci ale nie wiem jak to sie ma do oczyszczania bo jesli mozna to ja chcialabym tez warzywa straczkowe jesc maja nostwo bialka itd szukam niani do rocznego chłopca. 6.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ZIG TECH.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle,ze mialas wiecej tkanki tluszczowej i dlatego wiecej spalilas tluszczyku niz ja.
mleko = tutaj to nie wiem bo mleko ma wsciekle duzo wegli wiec wszystko zalezy od tego ile dodalas licz srednio 2g na lyzeczke jesli juz koniecznie musisz to dodawaj tlusta smietanke do kawy ale nie wolno przekroczyc dziennie 2-3 lyzeczek
[link widoczny dla zalogowanych]

ehh kto$ tu piSał ze StarSzY sIe nIe cHce zgOdzIć na kOlczYk...u mnIe tO starSza nIe pOzwalała ehh I nadal jej sIE nIe pOdOba mam jjuSh a raczej dOpiero jakie$ 3-msc i mOjemu starSzemu sIe bardzooo ppOdoba ehh :*
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jakies doswiadczenie w korespondencji handlowej po angielsku wiec postanowilam sprobowac po tej linii. Dzi┼Ť zjad┼éam na I ┼Ťniadanie jajecznic─Ö z 2 jajek na ma┼Ťle i pomidora
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostałe kuracje to było tylko podtrzymanie wagi.
Kupuje to co uwazam.

a po tych 2 tygodniach w Hiszpani wr├│ce z wag─ů 52 mam nadzieje aaa i mam 160 ;d nadwagi nie mam ale chce schudnac juz i tak schud┼éam bo wazy┼éam UWAGA 69 KG !!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ jestem w trakcie brania Gynalginu,je┼Ťli mo┼╝na to nazwa─ç wog├│le braniem,bo ja tego wcale nie mog─Ö sobie zaaplikowa─ç ta beznadziejna tabletka nie wchodzi!!
Chce to zrobi┼Ť dla siebie - bo troche ostatnio narozrabia┼éam tzn. m├│j plan to 10dni z mo┼╝liwo┼Ťci─ů przed┼éu┼╝enia a za tydzie┼ä id─Ö na studni├│wk─Ö z moim ch┼éopakiem tak si─Ö ciesz─Ö A i nie za┼éamujcie si─Ö je┼Ťli macie taki problem bo dla mnie chirurg te┼╝ by┼é ostateczno┼Ťci─ů a nic mnie nie bola┼éo ani w czasie zabiegu ani po a palec wygojony CILEST na 100% powieksza , bo ja z tego powodu musialam przerwac jego stosowanie , bo juz z natury mam duzy biust Nie do┼Ť─ç, ┼╝e kolor zosta┼é tak samo czarny jak by┼é przed wizyt─ů, to w┼éosy by┼éy tak zniszczone, ┼╝e wyda┼éam fortune ┼╝eby je zregenerowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j lekarz kaza┼é obowi─ůzkowo robi─ç badanie ca-125 wynik├│w jeszcze nie mam ale jestem dobrej my┼Ťli ajjjj kobietki my to sie mamy...pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za ka┼╝d─ů z was Ludzie i ich opinia nie ma nic do rzeczy, bo nie o ludzi tu chodzi, a b├│l i swiadomo┼Ť─ç towarzysz─ůce przebywaniu poza domem. Iza_de: W ┼╝yciu bym sie nie ubra┼éa na r├│┼╝owo... No ale wiem, ┼╝e jak ju┼╝ wyrosn─ů ┼╝eby to przyjd─ů inne problemy takie 3minut├│wki to egoizm ze strony faceta--wiadomo ze facet moze si─Ö zaspokoic takim seksem a kobieta rzadko kt├│ra odczuje wielk─ů przyjemnosc z takiego szybkiego numerka!!!! to co┼Ť dziwne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tymrazem jestem z wami moje miłe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A w trakcie operacji tam pod t─ů koszula mozna mie─ç chocia┼╝ majtki?
dzisiaj by┼éam w studniu tam gdzie mia┼éam przepity poniewa┼╝ pod g├│rn─ů cze┼Ťcia kolczyka zrobi┼éa mi sie dziura gdzie do po┼éowy wpada┼éa g├│rna kulka co przy wyjmowaniu bola, mia┼éam poprostu spuchni─Öte i za kr├│tki kolczyk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

był jeszcze taki prezenter - Sławek Siejka.
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam takiej piosenki a leci tak MIA┼üA 16 LAT CHCIA┼üA POZNA─ć ┼╗YCIE I SWIAT to bedzie dopiero lipa :/ hehehe
Pare razy to przetrzymalem, ale pozniej naprawde dostawalem nerwicy, bo ja sie dla niej powstrzymywalem tyle czasu, zeby ja zaspokoic a ona potrafila mnie jeszcze opieprzyc ze przerwalem w takim momencie ze prawie doszla 4 raz, no i szla spac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widzia┼éam t─Ö cz─Ö┼Ť─ç paznokcia kt├│ra mi si─Ö wrasta┼éa i NA PEWNO samo by mi sie to nie wyleczy┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] hura!
Witam!Mam nadzieje ze mi kto┼Ť pomo┼╝e by┼éam dzi┼Ť u ginekologa po odbi├│r cytologi mam 2 stopie┼ä -czyli odczyn zapalny.Pani doktor przepisa┼éa mi gynalgin i lactovaginal.I mam problem bo nie pami─Ötam jak mam to stosowa─ç.Czy mo┼╝e kto┼Ť wie?razem czy osobno i kiedy.I mam jeszcze jeden problem bo czekam na miesi─ůczk─Ö i nie wiem czy mam zacz─ů─ç je bra─ç czy poczeka─ç i zacz─ů─ç bra─ç po miesi─ůczce.Czy bior─ůc to mog─Ö wsp├│┼é┼╝y─ç?Czy to ze mam stan zapalny to moja wina ?Bardzo uwa┼╝nie dbam o higien─Ö intymna...Czy wina partnera?Pozdrawiam! wynik ujemny 3 A nie lepiej zrobi─ç manicure hybrydowy ? mam czarne w┼éosy do ramion. Nie wiem jakich u┼╝ywa─ç od┼╝ywek. [link widoczny dla zalogowanych]
Bior─Ö cerutin ┼╝eby rany ┼éadnie si─Ö goi┼éy. We wcze┼Ťniejszych postach pisa┼éam co jest dozwolone do picia. A jak czytam ten temat i widz─Ö ┼╝e nic nie da sie z tym zrobi─ç, to ┼╝y─ç mi sie odechciewa, chyba ze sob─ů sko┼äcz─Ö mamy podobne gusty, troche housiku, trance i techno kiedys wiedzialam co to za piosenka z tym wokalem,bo siedzialam na forum muzyki,ale forum usunieto i nie pomoge wam na stronie top secret nic nie ma poza dziewczyn─ů i ch┼éopakiem tak na wszelki wytpadek bo na innych forach ludzie sa bardzo niezadowoleni z niego... Jest ┼Ťwietnym fachowcem i przemi┼éa osoba kt├│ra wys┼éucha twoich potrzeb i zrobi dok┼éadnie to co sobie wymy┼Ťlisz lub zaproponuje co┼Ť od siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 6c Strona G│ˇwna -> Klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin