Forum Klasa 6c Strona Gwna Klasa 6c
Witaj na forum klasy 6c!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

jeden drut mi pęknoł i jeszcze stany zapalne mi sie co chw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 6c Strona Gwna -> Klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: Nie 2:29, 06 Kwi 2014    Temat postu: jeden drut mi pęknoł i jeszcze stany zapalne mi sie co chw

mnie znów dopadł problem z wrastającym paznokciem, tym razem obu nóg po zewnętrznych stronach dużego paznokcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy lekarze w klinice ostrzegaja o takiej ewentualnosci ze moze nie byc miejsca??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dolacze je do skalpela i mysle, ze bedzie git ;D [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkie forumowiczki i życzę powodzenie w dążeniu do wymarzonej sylwetki!
Widzialam go na zywca,jest cudny nawet lepiej wyglada jak w telewizji.Mam autograf i zdiecie.To bylo podczas wycieczki do Warszawy bylismy w teatrze Roma na TANIEC WAMPIROW w centrum na zakupach itp. uważam za komplement okrzyk ''ale ona się dobrze trzyma!''ale to przeważnie dotyczy kobiet bardzo o siebie dbających,z makijażem ,modnie ubranych,no ale umówmy się i tak nie wyglądających 15 -20 lat młodziej,ja jestem taka uparta bo mam pracę akurat taką,ze mam b.duzy kontakt z ludźmi i znam ich pesele-stąd moje wnioski,bo naprawde ,dziwne ,ze przez tyle lat nikogo nie spotkałam o kogo nam chodzi Pozwala uzyskać długotrwałe efekty dzięki specjalnej technologii zwiekszającej stabilność - Glymatrix. A mi sie nie podobaja. Oczywiście na moje pytanie odnośnie współżycia i zajścia w ciążę powiedziała, że takowych nie widzi. [link widoczny dla zalogowanych]
wiec dziewczyny glowa do gory wazne ze mamy to juz za soba mam nadzieje ze z kazdym dniem , tygodniem , miesiacem .... pomijajac fakt ze te sa swieze, to i mentalnosc jednak jest inna. Na pewno nie zaszkodzi jeśli masz II grupę. Jestem dobrej myśli. Czym Wy masujecie? nie umiem ci pomoc,.. Nie rozumiem też po co weszłaś na to forum.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Było to w styczniu br.
[link widoczny dla zalogowanych]
doktor Bart Idź do brafitterki zanim sobie przez złe biustonosze zniszczysz kręgosłup i piersi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś nie otwiera się ta stronka...Spróbuj wkleić ją jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie czuję się źle,ale myślę,że to nie jest dobrze.Co radzicie w związku?jakieś herbatki? [link widoczny dla zalogowanych] pewnie zaraz mi się za to podnoszeniu na duchu i dawanie płonnej nadziei dostanie...ale to nie jest tak, ze ona jest płonna-bo moim zdaniem trzeba mieć w sobie absolutne przekonanie o nieważnie zawartym małżeństwie ,aby rozpoczynać cały ten proces, mówilam już o tym, ze to nie zachcianka wyczyszczenia papierów, bo ma się kogoś nowego - cywilnego- męża lub żone, bo nie tylko taki stan popycha do tej decyzji.....
Atkins w porownaniu z tym to sama niewinnosc ten serial jest strasznie nudny. Cześć dziewczyny, piszę do was bo pilnie potrzebuję dobrej rady mam czarne, farbowane, włosy a koniecznie chciałabym być blondi ale problem tkwi w tym że nie chcę iść do fryzjera bo jak usłyszałam cene za taką przyjemność to mi sie nogi ugieły chciałabym to zrobić w domu, ale nie wiem co mam kupić, jak to zrobić i ile mnie to wyniesie a poza tym boje się że strasznie popsuje sobie włosy. Miał ktoś tak maskowaną bliznę?ile się goi taki makijarz? w poniedziałek biegne zbadać poziom wapnia (jak wcześniej znowu nie zabierze mnie pogotowie)...... [link widoczny dla zalogowanych]
1. Ciekawe co mi jutro gin powie. (mogą stanowić podstawę nie więcej jak 1 posiłku w ciągu doby): Nie będziesz mogła się kąpać w wannie,jeziorze,itd ok 2miesięcy Kolory są różne i nie do każdego każdy PASUJE!!! jak ograniczam węglowodany to czuje sie duuuuuuzo lepiej. waga spadła o niecałe 2 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kasiulla 16 nie mash sie czego bac ze ci sie bedzie paprał czy sie urwie jak bedziesz oniego odpowiednie dbala to nic sie nie stanie oczywisce ze jak nie ebdzie przemywac czy cos to on sie bedzie paprał wiec dlatego czesto trzeba go przemywac..:d i co do studia to mahs calkowicie racje tam jets najlepiej ja pzrekluwalam na chmielnej 21..suuper tam je pozdroo 600
[link widoczny dla zalogowanych]
Daniel Piwowar, Studio Piwowar na Lea !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuję się świetnie,tak samo jak i przed. [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkie wątpliwości i lęk przed tym, że dziecko może byc chore itp prysnęły.
Nie wiem, moze ktoś by mi pomógł zinterpretować wyniki i upewnić się czy faktycznie jest ok, czy ja rzeczywiście nigdy nie chorowałam....? zdecydowałam się na kurację bo nie mogłam sobie poradzić z tym ciągłym uczuciem głodu, a meridia naprawdę pomaga Mam nadzieję, że uda mi się tą kasę wyciągnąc' z uczelni... pozdrawiam!!! ma tylko 0.4 g.węglowodanów!! [link widoczny dla zalogowanych]
Można się onanizować nawet w czasie pierwszego dnia okresu. Bardzo sie ciesze ,ze tak dzielnie dajecie sobie rade. moj facet tez kiedys nawet mowil, ze chcialby popatrzec, ale ten temat jakos sie niestety rozmyl ... Trzymam za Was kciuki. Ja osobiście za pierwszym razem miałam taki właśnie problem. Jednak ból nie ustał i nie jest on tylko w lewym jajniku bo jak pisalam bolą mnie oba. [link widoczny dla zalogowanych] orzane.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie współżyj przed ślubem, bo to grzech (a potem są problemy), nie zawieraj związku kolejnego, gdy pierwszy się nie udał i gdy nie ma możliwości jego rozwiązania.
[link widoczny dla zalogowanych]
no no ja tez składam wyrazy uznania ... Chociaż trochę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytałam gdzieś tam, że u osób które mają nadczynność lub niedoczynność tarczycy występuje własnie takie coś że wypadają włosy... [link widoczny dla zalogowanych] ogladalam wczoraj pewien program gdzie w saolnie kosmetycznym smaruje sie roztopiona czekolada cale cialo a potem lezy sie w cieplym msc przez godzine
Jesli o leki chodzi to radze porozumiec sie z lekarzem bo ogolnie jest zasada ,ze na glodowkach nie przyjmuje sie zadnych lekow ,ale odstawienie ich u Ciebie badz kogokolwiek kto musi je przyjmowac moze sie wiazac z jakimis szkodliwymi nastepstwami.To jedank nalezy z lekarzem omowic.Zapytaj go czy mozesz przerwac przyjmowanie tego leku na np 10 dni? Co ja zrobie w lato? powodzenia!!! Poszukujemy modelek do pokazu fryzur na szkolenie 11.08.2008 w poniedziałek od godz 10.30. Haniu kontakt z drugą stroną nie jest zbyt przyjazny delikatnie mówiąc. [link widoczny dla zalogowanych]
607246941 gwiazdą jest np.Sophia Loren Tylko on jest na tyle mądra ze nigdy sobie nie przekłuła pępka.Polskie aktorki dzisiejsze to popłucyzny! Od ramienia po same palce nie czuję ręki. -To nic takiego to tylko zaczal sie porod.Prosze sie przespac i przyjechac jak zaczna sie skurcze. toto -stop loving you a ze dla wiekszosci biale buty+biala torebka=stara baba to juz inna sprawa pomyla byla-- przepraszam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasa 6c Strona Gwna -> Klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin